Translate

wtorek, 19 lutego 2013

Opowiadanie III cz. III

Zapraszam do dodawania komentarzy. Piszcie co myślicie o moim blogu i postach. Bardzo mi na tym zależy. To daje mi motywację lub też daje mi możliwość do zastanowienia co powinnam zmienić. Bierzcie też udział w ankiecie. : * 



- Emma ! - krzyknęła Karolina - idziemy na to ognisko ? 
- no jasne że tak tylko daj mi się ubrać. - krzyczałam do niej z łazienki. - za pięć minut będę ! 
      Nałożyłam sukienkę w kwiaty , trampki , włosy spięłam w kok. Tak jak mówiłam w 5 minut byłam gotowa i wyszłam z pomieszczenia. Karolka wyglądała zjawiskowo. Jak nigdy dotąd. 
- wiesz kto będzie na ognisku ? - zapytałam podekscytowana. 
- twój Fabianek.... 
- to nie jest mój Fabianek ! - przerwałam jej. - ale mów dalej. 
- jeszcze Krzysiek , Elwira , Tomek i Jacek. - powiedziała. 
     Szłyśmy sporo. Jednak nareszcie doszłyśmy. Zauważyłam dwa wielkie drzewa i parę mniejszych , było słychać szum morza i rozmowy naszych znajomych. Karolina poszła do Krzyśka , Elwiry i Jacka. Zauważyłam Fabiana na plaży. Poszłam tam i usiadłam obok niego. Był uśmiechnięty. Jednak ja nic nie mówiłam. Minęły już trzy tygodnie od naszego poznania jednak ja nie mogłam przyzwyczaić się do jego obecności przy mnie. Jak był to dziwnie się czułam , cóż trudno. Popatrzył na mnie i się uśmiechnął. Usiadł jeszcze bliżej mnie i pocałował mnie. Czułam ciepło jego ciała , jego zapach. Chciałam aby ta chwila trwała wiecznie.
- idziemy na ognisko ? - powiedział i złapał mnie za rękę.
- okey.
    Karolina gadała o czymś z Krzyśkiem , nie chciałam im przeszkadzać , usiadłam obok Fabiana , było świetnie. Aż do pewnego momentu. Powiedział że muszę kogoś poznać. Poszedł za swój dom i po chwili szedł w drzewach z jakimś chłopakiem , był w tym samym wzroście co on , nie widziałam dokładnie było już ciemno.
- Emmo poznaj Piotra. - jak go zobaczyłam łzy zaczęły napływać mi do oczu , potem pomału spływać po policzkach. - Em ? Co się dzieje ? - zapytał z wyraźnym smutkiem.
- to ona. - odpowiedział mu Piotr.
- jaka ona ? Tą dziewczynę którą nazywałeś debilką , mówiłeś że nie była ciebie warta ?! To jest Emma ?!
- tak to właśnie była Emma. - powiedział do Fabiana. - A teraz coś dla twojej wiadomości - zwrócił się do mnie- nigdy cię nie kochałem ! Zgadnij dlaczego z tobą byłem ?! Jesteś śliczna ! Wszyscy chłopacy na ciebie lecieli ! Wiedziałem że się we mnie zakochałaś to cię po prostu wykorzystałem !
- jak.. jak mogłeś ?! - wydusiłam z siebie.
- po prostu , to było łatwe.
     Fabian złapał mnie za rękę i poszłam do domu.









2 komentarze:

  1. Akcja ciekawie się rozkręca^^ Czekam na następny, myślę ze wykombinujesz coś z Piotrkiem, Emmą i Fabianem. Choć dopiero zaczęłam czytać, już lubię Twój styl pisania. Weny!

    http://i-always-dream-can-come-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję , mam nadzieję że spodoba ci się następny rozdział , mam nadzieję że dodam go jutro ,napisz czy ci się podoba , tobie też życzę weny ! ;p

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję że wam się podoba ^^. Proszę o swoją opinię i jak najwięcej komentarzy : *