Translate

niedziela, 24 lutego 2013

Opowiadanie III cz. V

Witam wszystkich :* Chciałabym poinformować was że przy dodawaniu komentarzy nie wyskakuje to denerwujące okienko. Czyli dodajecie komentarze bezproblemowo. Tak więc proszę o opinie ! :**


- ale... ale... - dukałam - przecież... 
- tak. Spotykał się ze mną. Faktycznie to co mówię nie usprawiedliwia go. Lecz powiem coś jeszcze ostatnio powiedział mi że poznał Emmę. Pewnie chodzi o ciebie. Że kocha ją i nie zostawi , nie może zdradzać. - prawie płakała - on cię kocha , on.. ja... też go kochałam ale poznałam Piotra i.. i tak jakoś.. 
- rozumiem. Dziękuję że mi to wytłumaczyłaś ale nie wiem czy mu wybaczę. Przecież mnie zdradzał. 
- masz rację. - wstała i wyszła z mieszkania posyłając do mnie uroczy uśmiech. 
     Pobiegłam do sypialni i walnęłam na łóżko. Na łóżku Karoliny dostrzegłam karteczkę , poczłapałam po nią i przeczytałam. 
"Hej kochanie , wbijaj do domu Krzyśka , będzie mega. " 
I tak nie miałam nic do roboty. Z szafki wyjęłam białą bluzkę z napisem "NIRVANA" i fioletowe rurki. Włosy jak zawsze rozpuściłam i jeszcze wzięłam trampki z górnej szuflady. Zakluczyłam drzwi i szłam przez plaże. Jednak zauważyłam po drodze Fabiana. Wyglądał jakby czegoś szukał. Patrzyłam w dół i przysłaniałam sobie twarz włosami.
- Emma ! - jednak mnie zauważył i podbiegł szybko do mnie. - Emma musimy pogadać ! 
- nie mamy o czym. - burknęłam nie patrząc na niego. 
- ale ja ci muszę wszystko wyjaśnić ! - mówił ze łzami w oczach - przecież ja nawet nie znam tej Niny ! 
- rozmawiałam z nią. - teraz to ja płakałam. 
- co ?! 
- tak to. 
- ale ja jej naprawdę nawet nie znam ! Znaczy kojarzę. Raz była raz z nami na ognisku , ładna dziewczyna nie powiem , ale nic nie było ! 
- yhy. Mów dalej , chętnie posłucham. 
- ale no Em. kocham tylko i wyłącznie Ciebie ! 
- ja cię też.. kochałam. 
- Emma... Proszę. 
- mówiłam sobie że już nigdy się nie zakocham , że nie pozwolę sobie na to , nie mogę , za bardzo zranił mnie Piotr. Ale pojawiłeś się ty i to na tobie się jeszcze sparzyłam. 
- Emma... pozwól mi wyjaśnić ! Ja Cie kocham ! 
- może i kochasz ale trzeba było pomyśleć o tym wcześniej , zanim mnie zdradzałeś. 
    Opuściłam go i poszłam do Krzyśka. Drzwi otworzyła mi Karola. Było dużo ludzi. Była Nina. Postanowiłam że podejdę do niej i wyjaśnię. Niestety , nie mogłam się z nią dogadać , była tak pijana że nic do niej nie dochodziło. Impreza się rozkręciła. Zaczęłam pić. Bardzo.Karoli nigdzie nie mogłam dostrzec. Bawiłam się sama.  Jakiś chłopak podszedł do mnie i zaczął całować. Nie opierałam się. Chciałam zapomnieć. Poszliśmy do pokoju. Nie wiem co było dalej. Nic więcej nie pamiętam. 

Obudziłam się , promienie słońca padały na twarz , oślepiały. Leżałam pod kołdrą.Obok mnie leżał Piotr. 


12 komentarzy:

  1. Podoba i to bardzo, ciekawi mnie co teraz będzie po tym jak całowała się z Piotrem :o

    Nie zapominaj o : fame-took-her-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie z kontekstu wynika że nie tylko całowała. Trochę mnie poniosło. Mam nadzieję że spodobają się ci kolejne części :*

      Spokojnie , nie zapominam , tylko ostatnio w ogóle nie mam czasu ;( ale nadrobię zaległości ;p

      Usuń
  2. Mmmmm ;* czekam na następny rozdział ! :)
    zapraszam do siebie (dzisiaj pierwszy rozdział) http://withoutmebaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następny będzie za 3-4 dni ponieważ wcześniej niestety nie mam czasu. Ale mam nadzieję że spodoba ci się kolejny , mam już założenia. ;p

      Jasne że wpadnę na twojego bloga :)

      Usuń
  3. tak jak obiecałam to wpadłam i nie żałuję zajebiste opowiadanie , będę wpadała częściej <3
    + mam nadzieje że będziesz tak samo wpadała na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło że będziesz czytała. Chciałabym też żebyś komentowała i wyrażała w tym czy się Ci podoba czy też nie. :)

      Będę wchodziła , bardzo podobał mi się twój blog^^.

      Usuń
  4. fajnie prowadzisz bloga i piszesz , ja zapraszam ciebie do mnie :) liczę na szczerą opinię :* luckymemory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,
    tak jak prosiłaś, tak i jestem :D
    Przy okazji, dzięki za komentarz, to miłe :)
    Podoba mi się rozdział, choć trochę za krótki.
    Fajnie, że się całowali... sex na zgodę hehe
    Czekam na następny
    życzę weny i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem czy takie fajne ale zagalopowałam się , co mi tam xD

      Usuń
  6. Ciekawy rozdział ^^ Mieszasz, dużo mieszasz, ale to fajnie :D. Byłoby jeszcze lepiej, gdyby rozdziały były dłuższe :)

    Zapraszam do siebie .
    i-always-dream-can-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli chcecie , będą o wiele dłuższe , obiecuję :)

      Usuń

Mam nadzieję że wam się podoba ^^. Proszę o swoją opinię i jak najwięcej komentarzy : *