Translate

niedziela, 6 stycznia 2013

Opowiadanie I cz. VII

     Wstałam , poszłam do pokoju Artura , Avril siedziała na prapecie a Artur jeszcze spał. Nie chciałam przeszkadzać , pewnie cieszyła się nocą. A i tak mi nic nie powie. Poczułam dotyk w tali , jak zwykle Kacper
- co moje kochanie tu robi ? - powiedział Kacper całując mnie
- patrzę na Avril - odrzekłam patrząc w oczy Kacprowi
- a co się stało ? Napewno cieszy się nocą - mówił ze swoim szyderczym uśmiechem
- też tak myślę , nie widzę jej twarzy , nie wiem co czuje
- spokojnie napewno nie jest w ciąży .
- mam nadzieję
         Po tej rozmowie zeszliśmy z Kacprem na dół , pomyślałam że moglibyśmy zrobić dzisiaj imprezę , Kacper natychmiast się zgodził , powiedział że on zajmie się napojami a ja mam sprowadzić gości. Wbiegłam do pokoju Artura i powiedziałam dla Avril o imprezie , zgodziła się i zaczęła dzwonić do znajomych , ja tak samo. Nazbierało się nam sporo osób które by przyszły.
       O około 20 zaczęli się zbierać ludzie , byli wszyscy popularni z mojej szkoły i też z innych , było fajnie , tak jak zawsze . Była też ta dziewczyna z którą wtedy Kacper wszedł do pokoju , zaczepiła go odrazu gdy go zobaczyła. Kacper ściął ją wzrokiem powiedział " chora jesteś " podszedł do mnie na jej oczach i pocałował .
      Impreza się rozkręciła , Kacper , Artur , Błażej i Michał napili się okropnie. Ja z resztą też. Było fajnie , odleciałam , zaszalałam. Potem przyszedł Mati , miał ze sobą działki heroiny. Wiedziałam co będzie. Wyćpałam. Będę żałowała jestem w ciąży. Tak nie można. Ale cóż. Jestem , jaka jestem. Próbuję wszystkiego. Co było potem ?, nie mam pojęcia , narkotyki , alkohol , potem jeszcze papierosy. Nie mam pojęcia co było potem.
      Ludzie wyszli , była gdzieś 4 nad ranem. Spałam w salonie , na kanapie , Kacper na podłodze , przy kanapie , trzymał mnie za rękę. Piękne. Prawdziwe . Zakazane. Dla mnie zakazany był on , zawsze i na wieki , nie powinnam z nim być. Byłam najbardziej naćpaną dziewczyną na imprezie. Żałuję. Teraz dziecko na pewno się nie urodzi ! Jestem głupia ! Jak mogłam ?!



2 komentarze:

  1. Kto to Kacper? bo w iv czesci był jakiś michał i ja już nie kapuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak , przepraszam ale pomyliło mi się z moją książką. Był wtedy Mateusz to jest ta sama osoba

      Usuń

Mam nadzieję że wam się podoba ^^. Proszę o swoją opinię i jak najwięcej komentarzy : *