Translate

piątek, 18 stycznia 2013

Propozycja.

   No cześć ! : *  Mam taką małą propozycję. No to czy chcielibyście żebym na tym blogu umieszczała swoje przemyślenia i w ogóle prowadziła tu taki mały dzienniczek , poznalibyście mnie trochę (jeżeli chcecie) Wiedzielibyście o takich rzeczach o których nikt nie wie. To co wy na to ? Może dodam taką pierwszą "kartkę z życia". Napiszcie w komentarzu czy wam się podoba czy nie , ok ? < 3

Dzisiaj nie było fantastycznie chociaż ten dzień nie był gorszy od innych.
Nie wiem czy w ogóle powinnam znaleść się na świecie.
Jestem błędem.
Powinnam już nie żyć. Nikt mnie nie potrzebuje więc po co tu jestem ?
Czasami myślę po co ja tu jeszcze jestem. Czemu ktoś jeszcze ze mną rozmawia.
Życie jest piękne , każde na swój sposób.
Kiedyś jeszcze mówiłam że moje życie jest IDEALNE ,a teraz mówię : "UJDZIE W TŁOKU , NIE JEST ŹLE"
Kłamię i tyle. Jest źle. Moja przyjaciółka zerwała ze mną przyjaźń , teraz wiem że to była fałszywa przyjaźń.
Na szczęście mam trzy inne przyjaciółki które ubustwiam i kocham je za to że po prost są. Ale żadna z nich nie zastąpi mi tej jednej. Cóż trzeba będzie się z tym pogodzić , zapomnieć.


 I jak ? Podoba wam się ? ^^




2 komentarze:

Mam nadzieję że wam się podoba ^^. Proszę o swoją opinię i jak najwięcej komentarzy : *