Translate

wtorek, 8 stycznia 2013

Opowiadanie I cz. VIII

      Po długiej rozmowie z Avril przez telefon , zrobiło mi się nie dobrze . Położyłam się na łóżku i tak przez długi czas leżałam. Nie wytrzymywałam już samotności , nie mogłam leżeć całymi dniami w domu , po tej całej imprezie czyli już 2 tygodnie nie wychodziłam z domu , nie wiem dlaczego , nie miałam ochoty się z nikim spotykać , Kacper dzwonił do mnie codziennie , pukał do drzwi , nie otwierałam , Artura prosiłam żeby też tego nie robił. Nie chciałam z nim rozmawiać. po raz kolejny zobaczyłam go pijanego , nienawidziłam go w takim stanie , nie mogłam znieść tego widoku , wiem jaki on jest i że dopóki dziecko się nie urodzi on nie zmądrzeje , proste. Alego kochałam , nie wyobrażałam sobie życia bez niego. Gdyby umarł zabiłabym się , a jeżeli by wyjechał , tym gorzej , nie dałabym sobie rady.
      Moje rozmyślenia przerwał Artur :
- masz , dla ciebie
- co to ?
- list
- od kogo , kurwa mów do rzeczy !
- od Kacpra , czytaj , ja z nim gadałem nie będziesz zadowolona !
        Wzięłam list do ręki , Artur wyszedł , zostałam ja i ta kartka. Bałam się ją otworzyć . Ale wkącu to zrobiłam.
     " Kochana , gdy to czytasz już nie ma mnie przy tobie , spokojnie nie umarłem , ale wyjechałem. Pojechałem.... nie nie możesz wiedzieć. Chciałem ci to powiedzieć ale nie odbierałaś telefonów , nie czytałaś esemesów ani nie otwierałaś domu. Dlaczego ? Wracam za parę miesięcy , tylko proszę nie obwiniaj mnie za to , wyjechałem dla ciebie. Chciałaś żebym to zrobił !. Pojechałem się leczyć. Kocham Cię ! "

     Poleciały mi łzy , wzięłam żyletkę ale od razu ją odłożyłam . 



2 komentarze:

  1. Świetne!!Tyle emocji <#3
    OMG!! nie sądziłam że można pisać takie dobre opowiadania ;*
    Jestem ciekawa co z Kacprem i czekam na cd *.*
    Mam ogromną prośbę!! Mogłabyś zaobserwować ?
    julka-julkaa.blogspot.com - mój. Byłoby miło ;)
    czerwona-truskawka.blogspot.com - blog kuzynki. dopiero zaczyna a nie ma motywacji.

    Dodaj opcje obserwowania proszę <33
    Chcę wpadać a znając życie nie zapamiętam adresu ;P
    W sumie możesz zostawić jakiś ślad na moim blogu to będę wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi miło że tak myślisz ^^ jasne , zajrzę do tw bloga

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję że wam się podoba ^^. Proszę o swoją opinię i jak najwięcej komentarzy : *